Хореограф
Тесляк Мирослава Володимирівна
Посада: керівник хореографічного гуртка "Росинка"
Освіта: вища
Закінчила у 2015 році Державний вищий навчальний заклад " Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника" за спеціальністю "Хореографія". Здобула кваліфікацію "балетмейстер народної хореографії, викладач фахових дисциплін, артист балету".
Танець - наймиліша хвилина, якої потребує дитина для всебічного виховання її молоденького тіла, розуму та її індивідуальних здібностей.
В. Верховинець
Хореографічна компетентність – це здатність дитини радіти своїм хореографічним досягненням, естетично насолоджуватися музикою і танцем, визначити красу танцю за власними критеріями. По – партнерськи взаємодіяти з дорослими і дітьми, застосовувати творчий танцювальний досвід у повсякденних ігрових, побутових, святкових, життєво різноманітних умовах.
В нашому закладі працює хореографічний гурток «РОСИНКА», керівник Тесляк (Свінціцька)Мирослава Володимирівна, який містить в собі великі можливості для різних проявів дітей та різнобічного формування особистості дитини.
Гурток з хореографії "РОСИНКА" надає дітям нашого дитячого закладу можливість:
1. Ознайомитися з зразками хореографічного мистецтва:
а) перегляд та участь в концертній діяльності нашого закладу;
б)телепередач;
в) музичних та хореографічних фільмів та мультфільмів.
2. Вивчати хореографічні елементи танців:
а) народних;
б) бальних;
в) сучасних.
3. Підбирати хореографічні рухи до музики (самостійно та з допомогою викладача).
4.Виступати на святах, концертах та розвагах.
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
Хореографія як вид музично-ритмічного виховання є важливим засобом навчання дітей вмінню емоційно відгукуватися на музику, розвитку сприймання музичних образів. Хореографія розвиває у дітей дошкільного віку вміння естетично ставитися до краси оточуючого світу, гармонії, творчості; допомагає формувати емоційно-ціннісне ставлення до навколишнього. Завдяки заняттям з хореографії діти вчаться вразливості, грації, вишуканості.
Змістом роботи гуртка «РОСИНКА» є:
- Діяльність сприймання і ознайомлення з особливостями музично-хореографічного мистецтва, зі спеціальною «мовою» музично-рухового образу.
- Дитяча художньо-практична діяльність у двох її проявах – музично-хореографічного виконавства і виконавської музично-хореографічної творчості.
Зміст і структура занять у гуртку відповідають віковим особливостям розвитку дошкільників, провідній ігровій діяльності дітей та історичній логіці розвитку хореографічного мистецтва. Діти здатні збагатити елементарний досвід сприймання танцювальних рухів і образів, способів їх виконання, набувають нового досвіду художньо-практичної діяльності танцювального виконавства та дитячої виконавської творчості у співробітництві з педагогом і одне з одним, переймаючи від дорослого образну мову і більш різноманітний хореографічний досвід, перетворюючи його на свій власний, набуваючи практики експериментування у царині рухів і таночків.
Принципи, за якими будується робота гуртка «РОСИНКА» :
- Принцип сенситивності дошкільного віку для музично-рухового розвитку, єдності розвитку, освіти, виховання і навчання. Своєчасне залучення дітей до хореографічної діяльності.
- Принцип природовідповідності. Актуалізація дитячої активності. Урахування вікових можливостей та індивідуальних природних задатків.
- Принцип єдності культури і освіти, орієнтування на національні пріоритети освіти дітей в Україні. Коріння розвитку, освіченості людини – у надбаннях людської культури. Зміст освіти дошкільника ґрунтується передусім на вітчизняних надбаннях.
- Принцип особистісно - орієнтованої та індивідуально-диференційованого підходу до дитини у процесі занять гуртка. Орієнтація на особистісні, вікові особливості дітей, статеві відмінності хлопчиків і дівчаток, індивідуальні виконавські можливості, розвиток здібностей, інтересу до мистецтва, здатності захоплюватися танцем.
- Принцип узгодження занять колективних, підгрупою, парних та індивідуальних.
Метою роботи хореографічного гуртка «РОСИНКА» є:
- Сприяння індивідуальному становленню особистості дитини під впливом цінностей хореографічного мистецтва у процесі власної мистецько-практичної діяльності, взаємодії з педагогом і дитячим колективом.
- Формування елементарних основ хореографічної культури.
- Збалансування у дитині фонду її бажань з інтересами, смаками, любов’ю до мистецтва танцю, потребою у репродуктивно-продуктивному танцюванні, у виконанні танців для себе і для інших.
- Збалансування у дитині фонду її можливостей з музично-хореографічними здібностями, уявленнями про хореографічну діяльність, танцювальними навичками, творчими уміннями, елементарними знаннями і поняттями щодо мистецтва танцю.
Основне завдання хореографічного гуртка «РОСИКА» задовольнити зацікавленість дітей у вибраному виді мистецтва, дати вихованцям початкову хореографічну підготовку, сприяти розвитку музикальності, почуття ритму, формування основних рухових навичок, які дадуть змогу дитині визначитися в подальшому хореографічному навчанні.
Розклад занять гуртка хореографії на 2023-2024 н.р.